ČERNÝ, Michal. Prokop. D. (2019). Slepé skvrny: O chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti. (Prokop. D. (2019). Blind spots: On poverty, education, populism and other challenges of Czech society.). Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2020, vol. 30, No 1, p. 95-103. ISSN 1805-9511. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@atricle{1688932, author = {Černý, Michal}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {Blind spots; sociology; pedagogy; inclusive education}, language = {cze}, issn = {1805-9511}, journal = {Pedagogická orientace}, title = {Prokop. D. (2019). Slepé skvrny: O chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti.}, url = {https://journals.muni.cz/pedor/article/view/13781/11622}, volume = {30}, year = {2020} }
TY - ID - 1688932 AU - Černý, Michal PY - 2020 TI - Prokop. D. (2019). Slepé skvrny: O chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti. JF - Pedagogická orientace VL - 30 IS - 1 SP - 95-103 EP - 95-103 PB - Masarykova univerzita SN - 18059511 KW - Blind spots KW - sociology KW - pedagogy KW - inclusive education UR - https://journals.muni.cz/pedor/article/view/13781/11622 N2 - Recenze se věnuje sociologickým, sociálně pedagogickým a metodologickým aspektům publikace Slepé skvrny, kterou systematicky analyzuje. ER -
ČERNÝ, Michal. Prokop. D. (2019). Slepé skvrny: O chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti. (Prokop. D. (2019). Blind spots: On poverty, education, populism and other challenges of Czech society.). \textit{Pedagogická orientace}. Brno: Masarykova univerzita, 2020, vol.~30, No~1, p.~95-103. ISSN~1805-9511.
|