Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1695936, author = {Mužík, Vladislav and Vlček, Petr}, booktitle = {DISPORTARE 2020}, keywords = {Physical Education; Framework Educational Programmes; Curriculum Review; Congruence in Education; Life Style}, language = {cze}, title = {151 LET ČESKÉ TĚLESNÉ VÝCHOVY ANEB OD GYMNASTIKY K PARKOURU}, url = {https://www.pf.jcu.cz/stru/katedry/tv/disportare_2020.php}, year = {2020} }
TY - CONF ID - 1695936 AU - Mužík, Vladislav - Vlček, Petr PY - 2020 TI - 151 LET ČESKÉ TĚLESNÉ VÝCHOVY ANEB OD GYMNASTIKY K PARKOURU KW - Physical Education KW - Framework Educational Programmes KW - Curriculum Review KW - Congruence in Education KW - Life Style UR - https://www.pf.jcu.cz/stru/katedry/tv/disportare_2020.php L2 - https://www.pf.jcu.cz/stru/katedry/tv/disportare_2020.php N2 - Příspěvek si klade za cíl navodit odbornou diskuzi o zaměření, cílech a vzdělávacím obsahu školní tělesné výchovy v České republice. Připomíná historické souvislosti a upozorňuje na aktuální nesoulad (porušenou kongruenci) ve vzdělávací linii, kterou tvoří rámcové vzdělávací programy, příprava učitelů tělesné výchovy, realizace tělesné výchovy na školách, výsledky učení žáků a uplatnění výsledků učení v životním stylu. Autoři apelují na nezbytnost zapojit se aktivně do probíhající revize rámcových vzdělávacích programů ve vzdělávací oblasti Člověk a zdraví a ve vzdělávacím oboru Tělesná výchova. Dosažení kongruence v procesu vzdělávání je významnou možností, jak zkvalitnit výuku tělesné výchovy, výsledky učení žáků i životní styl mladé populace. Kongruence ve vzdělávání může podpořit status oboru v očích veřejnosti i jeho konzistentní vnímání klíčovými aktéry vzdělávacího procesu v oblasti tělesné výchovy. ER -
MUŽÍK, Vladislav a Petr VLČEK. 151 LET ČESKÉ TĚLESNÉ VÝCHOVY ANEB OD GYMNASTIKY K PARKOURU. In \textit{DISPORTARE 2020}. 2020.
|