Detailed Information on Publication Record
2020
Seminář pro učitele angličtiny pracující s neslyšícími a nedoslýchavými studenty
TÓTHOVÁ, Lenka, Jitka SEDLÁČKOVÁ and Eva BARNOVÁBasic information
Original name
Seminář pro učitele angličtiny pracující s neslyšícími a nedoslýchavými studenty
Name in Czech
Seminář pro učitele angličtiny pracující s neslyšícími a nedoslýchavými studenty
Name (in English)
Seminar for English teachers working with Deaf, deaf and hard of hearing students
Authors
TÓTHOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, belonging to the institution), Jitka SEDLÁČKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Eva BARNOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
2020
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Uspořádání workshopu
Field of Study
50302 Education, special
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14750/20:00117740
Organization unit
Support Centre for Students with Special Needs
Keywords (in Czech)
sluchové postižení; učitelé angličtiny; studenti angličtiny jako cizího jazyka; motivace; e-learning;
Keywords in English
Deaf; hard of hearing; English teachers; EFl learners; motivation; e-learning
Změněno: 15/2/2021 10:42, Mgr. et Mgr. Lenka Tóthová, Ph.D.
V originále
Tento seminář pořádaný v rámci projektu LangSkills (2017-1-CZ01-KA203-035609) je určen především učitelům a zájemcům o vzdělávání osob se sluchovým postižením. Na semináři budou představeny výstupy projektu a zapojeny praktické ukázky možnosti využití jednotlivých materiálů. Důležitou součástí semináře je diskuze nad problematikou jazykového vzdělávání neslyšících a nedoslýchavých studentů v rámci společné debaty.
In English
This seminar, organized as part of the LangSkills project (2017-1-CZ01-KA203-035609) is intended primarily for teachers of students with hearing loss and all audience interested in this area. The project outputs will be presented at the seminar and practical demonstrations of the use of individual materials will be made. A joint discussion on the language education of Deaf, deaf and hard of hearing students is an important part of the seminar.