HOMMEROVÁ, Dita, Kateřina BRUNCLÍKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Pavlína HEJDUKOVÁ, Marie HLADKÁ, Tomáš HIRT, Vladimír HYÁNEK, Petr KONEČNÝ, Markéta KOPECKÁ, Michaela KRECHOVSKÁ, Tereza ŠLEHOFEROVÁ, Jan TLUČHOŘ a Petr VOJTÍŠEK. Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby. Online. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020. 174 s. ISBN 978-80-261-0965-5. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby
Název anglicky Effective management of non-profit organizations providing social services
Autoři HOMMEROVÁ, Dita (203 Česká republika), Kateřina BRUNCLÍKOVÁ (203 Česká republika), Tereza DVOŘÁKOVÁ (203 Česká republika), Pavlína HEJDUKOVÁ (203 Česká republika), Marie HLADKÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš HIRT, Vladimír HYÁNEK (203 Česká republika, domácí), Petr KONEČNÝ, Markéta KOPECKÁ, Michaela KRECHOVSKÁ, Tereza ŠLEHOFEROVÁ, Jan TLUČHOŘ a Petr VOJTÍŠEK
Vydání Plzeň, 174 s. 2020.
Nakladatel Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50902 Social sciences, interdisciplinary
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/20:00114902
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-261-0965-5
Klíčová slova česky marketing; nezisková organizace; neziskový sektor; sociální služby
Klíčová slova anglicky marketing; non - profit organization; non - profit sector; social services
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Marie Hladká, Ph.D., učo 62635. Změněno: 16. 3. 2021 10:12.
Anotace
Kniha je určena všem, jejichž ohniskem zájmu je řízení neziskových organizací, zejména pak neziskovým organizacím poskytujícím sociální služby, a to v rovině teoretické i praktické. Monografie je výstupem projektu TAČR ÉTA TL02000055 s názvem "Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací v sociálních službách".
Anotace anglicky
The book is intended for everyone whose focus is on the management of non-profit organizations, especially non-profit organizations providing social services, both on a theoretical and practical level. The monograph is the output of the TAČR ÉTA TL02000055 project entitled "Effective marketing as a tool for competitiveness and sustainable development of non-profit organizations in social services".
Návaznosti
TL02000055, projekt VaVNázev: Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby (Akronym: Emanno)
Investor: Technologická agentura ČR, Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 13:26