HOMMEROVÁ, Dita, Kateřina BRUNCLÍKOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Pavlína HEJDUKOVÁ, Marie HLADKÁ, Tomáš HIRT, Vladimír HYÁNEK, Petr KONEČNÝ, Markéta KOPECKÁ, Michaela KRECHOVSKÁ, Tereza ŠLEHOFEROVÁ, Jan TLUČHOŘ and Petr VOJTÍŠEK. Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby (Effective management of non-profit organizations providing social services). Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2020, 174 pp. ISBN 978-80-261-0965-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby
Name (in English) Effective management of non-profit organizations providing social services
Authors HOMMEROVÁ, Dita (203 Czech Republic), Kateřina BRUNCLÍKOVÁ (203 Czech Republic), Tereza DVOŘÁKOVÁ (203 Czech Republic), Pavlína HEJDUKOVÁ (203 Czech Republic), Marie HLADKÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Tomáš HIRT, Vladimír HYÁNEK (203 Czech Republic, belonging to the institution), Petr KONEČNÝ, Markéta KOPECKÁ, Michaela KRECHOVSKÁ, Tereza ŠLEHOFEROVÁ, Jan TLUČHOŘ and Petr VOJTÍŠEK.
Edition Plzeň, 174 pp. 2020.
Publisher Západočeská univerzita v Plzni
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50902 Social sciences, interdisciplinary
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14560/20:00114902
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-261-0965-5
Keywords (in Czech) marketing; nezisková organizace; neziskový sektor; sociální služby
Keywords in English marketing; non - profit organization; non - profit sector; social services
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Marie Hladká, Ph.D., učo 62635. Changed: 16/3/2021 10:12.
Abstract
Kniha je určena všem, jejichž ohniskem zájmu je řízení neziskových organizací, zejména pak neziskovým organizacím poskytujícím sociální služby, a to v rovině teoretické i praktické. Monografie je výstupem projektu TAČR ÉTA TL02000055 s názvem "Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací v sociálních službách".
Abstract (in English)
The book is intended for everyone whose focus is on the management of non-profit organizations, especially non-profit organizations providing social services, both on a theoretical and practical level. The monograph is the output of the TAČR ÉTA TL02000055 project entitled "Effective marketing as a tool for competitiveness and sustainable development of non-profit organizations in social services".
Links
TL02000055, research and development projectName: Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby (Acronym: Emanno)
Investor: Technology Agency of the Czech Republic
PrintDisplayed: 23/9/2024 11:06