MAZÁČOVÁ, Pavlína. Aplikační perspektivy výzkumu edukačního potenciálu digital humanities. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aplikační perspektivy výzkumu edukačního potenciálu digital humanities
Název anglicky Application perspectives of research into the educational potential of digital humanities
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína.
Vydání 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50804 Library science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky digital humanities; edukace; výzkum; pedagogická aplikace
Klíčová slova anglicky digital humanities; education; research; pedagogy applications
Štítky digital humanities, kompetenční učení, library, pedagogy, research, teacher, teaching librarian
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 29. 3. 2021 00:19.
Anotace
Obsah workshopu byl výzkumně aplikační. Byl zaměřen především na práci s digitálními zdroji z oblasti humanitních věd v realitě vzdělávacích potřeb škol a knihoven, a to se zaměřením na místně zakotvené vzdělávání a regionální fond kulturní paměti. V jeho rámci proběhl evaluační výzkum s cílem přenést jeho výzkumné závěry do praxe práce s digitálními vzdělávacími zdroji a kolekcemi ve vzdělávacím prostředí středních škol.
Anotace anglicky
The content of the workshop was research application. It focused mainly on working with digital resources in the field of humanities in the reality of the educational needs of schools and libraries, with a focus on locally embedded education and the regional fund of cultural memory. Within its framework, evaluation research was carried out with the aim of transferring his research conclusions into the practice of working with digital educational resources and collections in the educational environment of secondary schools.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:15