k 2019

The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers.

HOWARD, Ezra Anthony

Basic information

Original name

The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers.

Name in Czech

Kontinuum profesionálního rozvoje alternativně certifikovaných učitelů TEFL.

Edition

Transformative Teacher Learning for Better Student Learning within an Emerging European Context. 2019

Other information

Language

English

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Country of publisher

Portugal

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords (in Czech)

Alternativní certifikace; Výuka angličtiny jako cizího jazyka, kontinuum profesního rozvoje; Vzdělávání učitelů; Česká republika

Keywords in English

Alternative Certification; Teaching English as a Foreign Language, Professional Development Continuum; Teacher Education; Czech Republic
Změněno: 25/1/2021 18:02, Ezra Anthony Howard, B.A., M.Ed., Ph.D.

Abstract

V originále

English

In Czech

V rámci vzdělávání učitelů jsou alternativní certifikační programy relativně nové, ale rychle rostoucí obliby, přesto je výzkum ukázal jako převážně americký fenomén. Celosvětový průmysl výuky angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) se však silně podobá alternativní certifikaci a jeho desítky let staré certifikační programy lze ve skutečnosti považovat za prototypy jak v modelu, tak v důsledku. Tyto programy vycházejí ze skutečných a očekávaných nedostatků kvalifikovaných učitelů a jejich design závisí na zkrácené přípravné přípravě a školení na pracovišti pro ty, kteří mají malou nebo žádnou předchozí vzdělávací zkušenost. I když jsou důkazy o účinnosti alternativní certifikace zpochybňovány, jedním stěžejním aspektem, který byl do značné míry ignorován, je kontinuum profesního rozvoje specifické pro alternativní certifikaci. Tyto výzkumné pokusy vrhly na tuto problematiku trochu světla zkoumáním kontinua, které zažívají alternativně certifikovaní učitelé TEFL v České republice.

Links

MUNI/A/1028/2017, interní kód MU
Name: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masaryk University, Category A