HOWARD, Ezra Anthony. The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers. In Transformative Teacher Learning for Better Student Learning within an Emerging European Context. 2019.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers.
Name in Czech Kontinuum profesionálního rozvoje alternativně certifikovaných učitelů TEFL.
Authors HOWARD, Ezra Anthony.
Edition Transformative Teacher Learning for Better Student Learning within an Emerging European Context. 2019.
Other information
Original language English
Type of outcome Presentations at conferences
Country of publisher Portugal
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) Alternativní certifikace; Výuka angličtiny jako cizího jazyka, kontinuum profesního rozvoje; Vzdělávání učitelů; Česká republika
Keywords in English Alternative Certification; Teaching English as a Foreign Language, Professional Development Continuum; Teacher Education; Czech Republic
Changed by Changed by: Ezra Anthony Howard, B.A., M.Ed., Ph.D., učo 239953. Changed: 25/1/2021 18:02.
Abstract
English
Abstract (in Czech)
V rámci vzdělávání učitelů jsou alternativní certifikační programy relativně nové, ale rychle rostoucí obliby, přesto je výzkum ukázal jako převážně americký fenomén. Celosvětový průmysl výuky angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) se však silně podobá alternativní certifikaci a jeho desítky let staré certifikační programy lze ve skutečnosti považovat za prototypy jak v modelu, tak v důsledku. Tyto programy vycházejí ze skutečných a očekávaných nedostatků kvalifikovaných učitelů a jejich design závisí na zkrácené přípravné přípravě a školení na pracovišti pro ty, kteří mají malou nebo žádnou předchozí vzdělávací zkušenost. I když jsou důkazy o účinnosti alternativní certifikace zpochybňovány, jedním stěžejním aspektem, který byl do značné míry ignorován, je kontinuum profesního rozvoje specifické pro alternativní certifikaci. Tyto výzkumné pokusy vrhly na tuto problematiku trochu světla zkoumáním kontinua, které zažívají alternativně certifikovaní učitelé TEFL v České republice.
Links
MUNI/A/1028/2017, interní kód MUName: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 8/8/2024 11:45