The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers.
HOWARD, Ezra Anthony. The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers. In Transformative Teacher Learning for Better Student Learning within an Emerging European Context. 2019. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers. |
Name in Czech | Kontinuum profesionálního rozvoje alternativně certifikovaných učitelů TEFL. |
Authors | HOWARD, Ezra Anthony. |
Edition | Transformative Teacher Learning for Better Student Learning within an Emerging European Context. 2019. |
Other information | |
---|---|
Original language | English |
Type of outcome | Presentations at conferences |
Country of publisher | Portugal |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
WWW | URL |
Organization unit | Faculty of Arts |
Keywords (in Czech) | Alternativní certifikace; Výuka angličtiny jako cizího jazyka, kontinuum profesního rozvoje; Vzdělávání učitelů; Česká republika |
Keywords in English | Alternative Certification; Teaching English as a Foreign Language, Professional Development Continuum; Teacher Education; Czech Republic |
Changed by | Changed by: Ezra Anthony Howard, B.A., M.Ed., Ph.D., učo 239953. Changed: 25/1/2021 18:02. |
Abstract |
---|
English |
Abstract (in Czech) |
---|
V rámci vzdělávání učitelů jsou alternativní certifikační programy relativně nové, ale rychle rostoucí obliby, přesto je výzkum ukázal jako převážně americký fenomén. Celosvětový průmysl výuky angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) se však silně podobá alternativní certifikaci a jeho desítky let staré certifikační programy lze ve skutečnosti považovat za prototypy jak v modelu, tak v důsledku. Tyto programy vycházejí ze skutečných a očekávaných nedostatků kvalifikovaných učitelů a jejich design závisí na zkrácené přípravné přípravě a školení na pracovišti pro ty, kteří mají malou nebo žádnou předchozí vzdělávací zkušenost. I když jsou důkazy o účinnosti alternativní certifikace zpochybňovány, jedním stěžejním aspektem, který byl do značné míry ignorován, je kontinuum profesního rozvoje specifické pro alternativní certifikaci. Tyto výzkumné pokusy vrhly na tuto problematiku trochu světla zkoumáním kontinua, které zažívají alternativně certifikovaní učitelé TEFL v České republice. |
Links | |
---|---|
MUNI/A/1028/2017, interní kód MU | Name: Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení |
Investor: Masaryk University, Category A |
PrintDisplayed: 8/8/2024 11:45