SUQUET, Petra. Učebnice francouzštiny v kontextu současných podmínek vyučovacího a učebního procesu (French language textbooks in the current conditions context of the teaching and learning process). Online. In Magnanimitas. Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2020. Hradec Králové: Magnanimitas, 2020, p. 880-885. ISBN 978-80-87952-33-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Učebnice francouzštiny v kontextu současných podmínek vyučovacího a učebního procesu
Name (in English) French language textbooks in the current conditions context of the teaching and learning process
Authors SUQUET, Petra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Hradec Králové, Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2020, p. 880-885, 6 pp. 2020.
Publisher Magnanimitas
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14410/20:00118072
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-87952-33-7
Keywords (in Czech) francouzský jazyk; učebnice; dvojjazyčné učebnice; aktivní výuka; individuální přístup ve výuce
Keywords in English French language; school textbooks; bilingual textbooks; active pedagogy; individual approach in teaching
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D., učo 11336. Changed: 1/3/2021 19:20.
Abstract
Článek představuje výzkum kritérií výběru jazykových učebnic s přihlédnutím k individualizaci a diferenciaci výuky a učení a předkládá možnosti učebnic přispívat k individualizaci a autonomii žáků a studentů.
Abstract (in English)
The paper presents a research of the criteria for the selection of language textbooks, taking into account the individualization and differentiation of teaching and learning and presents the possibilities of textbooks to contribute to the individualization and autonomy of pupils and students.
PrintDisplayed: 11/5/2024 18:51