TRNOVÁ, Eva. Development of Interdisplinary Instruction Using Inquiry Based Science Education. In Mafalda Carmo. Education Applications Developments V : Advances in Education and Educational Trends Series. 1. vyd. Lisboa: Science Press. s. 192-202. Education Applications Developments V. ISBN 978-989-54815-0-7. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Development of Interdisplinary Instruction Using Inquiry Based Science Education
Název česky Rozvoj interdisciplinární výuky pomocí badatelsky orientované výuky
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Lisboa, Education Applications Developments V : Advances in Education and Educational Trends Series, od s. 192-202, 11 s. Education Applications Developments V, 2020.
Nakladatel Science Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/20:00118231
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-54815-0-7
Klíčová slova česky Interdisciplinární výuka; badatelsky orientovaná výuka; vzdělávání učitelů;
Klíčová slova anglicky Interdisciplinary instruction; inquiry based science education; teacher education;
Štítky science education, science teachers
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 12. 3. 2021 09:04.
Anotace
The chapter presents the results of research that dealt with teacher education for interdisciplinary teaching. The task of current educational system is to give all students competences they will need to prosper in global economic competition. Students are not usually able to connect knowledge from individual natural science subjects and to solve interdisciplinary problems so typical for everyday life. It could be one of important reasons of lack of student interest in study of natural sciences. However, teachers are not usually educated in interdisciplinary instruction and they do not know appropriate educational methods supporting interdisciplinarity. IBSE is one of suitable educational strategies for interdisciplinary teaching/learning. Research findings confirming the effectiveness of pre-service teacher education in interdisciplinary instruction using IBSE are presented.
Anotace česky
Kapitola představuje výsledky výzkumu zabývajícího se vzděláváním učitelů pro interdisciplinární výuku. Úkolem současného vzdělávacího systému je dát všem studentům kompetence, které budou potřebovat, aby mohli prosperovat v globální ekonomické konkurenci. Studenti nejsou obvykle schopni propojit znalosti z jednotlivých přírodovědných předmětů a řešit interdisciplinární problémy typické pro každodenní život. Může to být jeden z důležitých důvodů nedostatečného zájmu studentů o studium přírodních věd. Učitelé však nejsou obvykle vzděláváni v interdisciplinární výuce a neznají vhodné vzdělávací metody podporující interdisciplinaritu. IBSE je jednou z vhodných vzdělávacích strategií pro interdisciplinární výuku / učení. Jsou prezentovány výsledky výzkumu potvrzující účinnost předškolního vzdělávání učitelů v interdisciplinární výuce pomocí IBSE.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:46