JANÍK, Tomáš. Mýty – omyly – nepravdy: O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 116 s. ISBN 978-80-210-9753-7. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mýty – omyly – nepravdy: O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice
Název česky Mýty – omyly – nepravdy: O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice
Název anglicky Mythos – misunderstandings – fallacies: On failures in education and pedagogy
Autoři JANÍK, Tomáš.
Vydání 1. vyd. Brno, 116 s. 2020.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-9753-7
Klíčová slova česky výchova, vzdělávání, škola, učitelé, žáci, vyučování a učení
Klíčová slova anglicky upbringing, education, school, teachers, students, teaching and learning
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 24. 2. 2021 14:31.
Anotace
Kniha je překladem publikace Mythen – Irrtümer – Unwahrheiten: Essays über das „Valsche“ in der Pädagogik editované H. U. Grunderem (Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2017). Zahrnuje sedm esejí sepsaných autory z univerzit v Německu a Švýcarsku, kteří usilují o hlubší výklad některých zavedených náhledů na předmět svého zájmu, jímž je výchova, vzdělávání, škola, učitelé, žáci, vyučování a učení.
Anotace česky
Kniha je překladem publikace Mythen – Irrtümer – Unwahrheiten: Essays über das „Valsche“ in der Pädagogik editované H. U. Grunderem (Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2017). Zahrnuje sedm esejí sepsaných autory z univerzit v Německu a Švýcarsku, kteří usilují o hlubší výklad některých zavedených náhledů na předmět svého zájmu, jímž je výchova, vzdělávání, škola, učitelé, žáci, vyučování a učení.
Anotace anglicky
The book is the translation from Mythen – Irrtümer – Unwahrheiten: Essays über das „Valsche“ in der Pädagogik edited by H. U. Grunder (Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2017). It includes seven essays written by authors from Germany and Switzerland. They strive for profound understanding of issues as upbringing, education, school, teachers, students, teaching and learning.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 22:18