MACEK, Jakub a Iveta JANSOVÁ. Současná česká televizní a post-televizní publika: Kvantitativní studie. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 15 s. ISBN 978-80-210-9759-9. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Současná česká televizní a post-televizní publika: Kvantitativní studie
Název anglicky Contemporary Czech television and post-television audiences: quantitative study
Autoři MACEK, Jakub a Iveta JANSOVÁ.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 15 s. 2020.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Obor 50802 Media and socio-cultural communication
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW IS
ISBN 978-80-210-9759-9
Klíčová slova česky televizní publika, post-televizní publika, mediální rutiny, audiovizuální obsahy, získávání obsahů
Klíčová slova anglicky television audiences, post-television audiences, media routines, audiovisual contents, content obtainment
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 8. 3. 2021 11:27.
Anotace
Tato výzkumná zpráva shrnuje zjištění kvantitativního výzkumu současných českých televizních publik a jejich mediálních rutin, technologických kompetencí a kulturních preferencí a způsobů, jimiž získávají přístup k audiovizuálním obsahům. Výzkum byl veden týmem z Fakulty sociálních studí Masarykovy univerzity, samotný sběr dat byl pak formou výběrového šetření realizován na konci roku 2019 a začátku roku 2020 výzkumnou agenturou Focus.
Anotace anglicky
This research report is a result of quantitative research into contemporary Czech television audiences and their media routines, technological competencies and cultural preferences which they use in the context of obtaining audiovisual content. The research was carried by a team from Faculty of Socal Science Masaryk university, the data collection was realized at the end of the 2019 and the begining of 2020 by a research agency Focus.
Návaznosti
TL01000306, projekt VaVNázev: Výzkum dopadu stávající legislativy a strategie Evropské komise pro jednotný digitální trh (DSM) na český audiovizuální průmysl: evaluace (autorsko)právního systému a příprava kulturní politiky v rámci DSM
Investor: Technologická agentura ČR, Výzkum dopadu stávající legislativy a strategie Evropské komise pro jednotný digitální trh (DSM) na český audiovizuální průmysl: evaluace (autorsko)právního systému a příprava kulturní politiky v rámci DSM
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 07:07