s 2020

Functional Plurality of Language in Contextualised Discourse

HEADLANDOVÁ KALISCHOVÁ, Irena a Martin NĚMEC

Základní údaje

Originální název

Functional Plurality of Language in Contextualised Discourse

Název česky

Funkční pluralita jazyka v kontexualizovaném diskurzu

Vydání

1. vyd. Brno, 172 s. 2020

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

ISBN

978-80-210-9766-7

Klíčová slova česky

anglický diskurz; lingvistická studia; mediální diskurz; literární diskurz; CLIL; korpusová lingvistika

Klíčová slova anglicky

English dicourse; lingustics studies; media discourse; literary discourse; CLIL; corpus linguistics

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 21. 4. 2021 10:33, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá

Anotace

V originále

The volume presents eleven articles written by participants of the Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English held on 12-13 September 2019. The papers (including two plenary speeches delivered by Prof. Julia Hüttner from University of Vienna, and Assoc. Prof. Markéta Malá from Charles University, Prague) offer a range of linguistic topics, covering media discourse, learner discourse (e.g. CLIL), literary genre, language of advertising, and the interdisciplinary approach to language and international relations, to name just a few.

Česky

Sborník předkládá jedenáct článků, jejichž autory a autorkami byli účastníci lingvistické konference “Eighth Brno Conference on Linguistics Studies in English”, která se konala 12.-13. září 2019. Soubor článků zahrnuje mj. i dvě plenární přednášky (od Prof. Julie Hüttner z Universität Wien, Vídeň, a doc. PhDr. Markéty Malé, Ph.D. z Karlovy univerzity, Praha) a nabízí širokou škálu jazykovědných témat, jako jsou například diskurz v médiích, výuka angličtiny na různých vzdělávacích stupních (např. CLIL), literární žánr, jazyk reklamy nebo interdisciplinární přístup k výuce jazyka a mezinárodních vztahů.