DLOUHÁ, Dana, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka KISSOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ a Lenka FELCMANOVÁ. Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Online. 2021, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky Good Practice in Online Environment Instruction of Students with Special Education Needs
Autoři DLOUHÁ, Dana, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka KISSOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ a Lenka FELCMANOVÁ
Vydání 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky online vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; základní školy; dobrá praxe
Klíčová slova anglicky online instruction; students with special education needs; primary schools; good practice
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Lenka Kissová, Ph.D., učo 426872. Změněno: 23. 4. 2021 10:52.
Anotace
Workshop byl určen pro učitele/ky, asistenty/ky pedagoga, speciální pedagogy/pedagožky nebo ředitele/ky základních škol v České republice, kteří/které se aktivně potýkají s inkluzivním vzděláváním v online prostředí. Workshop byl zaměřen na témata speciálně pedagogické péče a pedagogické intervenci v online prostoru; rozdílůum v online výuce na jaře 2020 a ve školním roce 2020/2021; distanční výuky pohledem žáků a rodičů/pečovatelů žáku a žaček s SVP; výzvy v online výuce při práci s žáky s SVP; dopady online výuky na žáky a žačky s SVP. Hlavním cílem bylo sdílení dobré praxe mezi školami v čase pandemie.
Anotace anglicky
The workshop was intended for teachers, teaching assistants, special pedagogues or principals of primary schools in the Czech Republic who are actively involved in inclusive education in the online environment. The workshop focused on the topics of special pedagogical care and pedagogical intervention in the online space; differences between online teaching in spring 2020 and the school year 2020/2021; distance learning from the perspective of pupils and parents/carers of pupils with SEN; challenges in online teaching when working with pupils with SEN; the effects of online teaching on pupils with SEN. The main goal was to share good practice between schools during the pandemic.
Návaznosti
TL02000064, projekt VaVNázev: Bariéry v inkluzi a jejich překonávání - implementace v prostředí českých základních škol
Investor: Technologická agentura ČR, Bariéry v inkluzi a jejich překonávání - implementace v prostředí českých základních škol
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 23:42