PIPEKOVÁ, Jarmila, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana MAGEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Jan VIKTORIN a Marie VÍTKOVÁ. Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 101 s. ISBN 978-80-210-9310-2. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty
Název česky Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty
Název anglicky School Special Educator and School Psychologist at Inclusive School and Possibilities of Their Cooperation with Internal and External Subjects
Autoři PIPEKOVÁ, Jarmila, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana MAGEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Jan VIKTORIN a Marie VÍTKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, 101 s. 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-9310-2
Klíčová slova česky inkluzivní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; školní poradenské pracoviště; školní speciální pedagog; školní psycholog
Klíčová slova anglicky inclusive school; pupil with special educational needs; school counselling centre; school special educator; school psychologist
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 20. 5. 2021 08:33.
Anotace
Publikace prezentuje projekt „Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků“ se zaměřením na klíčovou aktivitu 3 a 4 „Podpora školních poradenských pracovišť.“ Cílem projektu je zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků v inkluzivním vzdělávání. Klíčová aktivita 3 je zaměřena na verifikaci pozice koordinátora inkluze ve škole. Klíčová aktivita 4 se zabývá tématem odborných pracovníků se zřetelem na pozici školního psychologa a školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole.
Anotace anglicky
The publication presents the project “School for Everyone: Inclusion as the Way for the Effective Education of all Pupils” with the focus on the Key Activity 3 and 4 “The Support for the School Counselling Institutions”. The aim of the project is to raise the teachers´ competences in inclusive education. The Key Activity 3 is focused on the verification of the inclusion coordinator position at school. The Key Activity 4 deals with the topic of a team of school specialists with the emphasis on the position of the school psychologist and the school special educator at inclusive school.
Návaznosti
CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000210, interní kód MUNázev: Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:32