KOLUMBER, Tereza. Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky. In Učitelský měsíčník: odborný časopis pro pedagogy. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, p. 17-20. ISSN 2694-9946.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky
Name in Czech Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky
Authors KOLUMBER, Tereza.
Edition Praha, Učitelský měsíčník: odborný časopis pro pedagogy, p. 17-20, 4 pp. 2021.
Publisher Wolters Kluwer ČR
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
ISSN 2694-9946
Keywords (in Czech) formativní hodnocení, české školy, techniky hodnocení
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Tereza Kolumber, učo 447661. Changed: 15/2/2022 12:37.
Abstract
Na českých školách je v posledních letech věnováno čím dál více pozornosti formativnímu hodnocení. Mnoho vyučujících ale nemusí být přesvědčeno o tom, zda je pro ně a pro jejich žáky vhodné. Pokud se přeci jen někteří odvážní učitelé rozhodnou ve výuce takový způsob hodnocení využít, často si ani neví rady, jak začít a jaké konkrétní techniky používat.
Links
MUNI/A/1245/2020, interní kód MUName: Kvalita ve škole (Acronym: Kva)
Investor: Masaryk University
PrintDisplayed: 4/9/2024 05:28