p 2021

Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!

SUCHÁČEK, Petr

Basic information

Original name

Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!

Name in Czech

Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou!

Name (in English)

How to get students to engage with complicated topics? With a good question!

Edition

Učíme v globálních souvislostech VII. ročník, 2021

Other information

Type of outcome

Vyžádané přednášky

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Keywords (in Czech)

výuková komunikace, učitelské otázky, dialogické vyučování, pedagogické kompetence, profesní rozvoj

Keywords in English

classroom discourse, teacher's questions, dialogic teaching, pedagogical competence; professional development
Změněno: 24/8/2021 19:58, Mgr. Petr Sucháček

Abstract

V originále

Jak to udělat, aby žáci byli ve výuce aktivní? Aby diskutovali i o náročných tématech tam, kde chceme, aby diskutovali. A nevyrušovali tam, kde se nám to nehodí? To jsou témata, kterým se budeme věnovat v rámci mého příspěvku. Využijeme naše zkušenosti a osvědčené postupy, inspiraci však můžeme načerpat také z řady výzkumů v oblasti pedagogické komunikace. Příspěvek si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %)

In Czech

Jak to udělat, aby žáci byli ve výuce aktivní? Aby diskutovali i o náročných tématech tam, kde chceme, aby diskutovali. A nevyrušovali tam, kde se nám to nehodí? To jsou témata, kterým se budeme věnovat v rámci mého příspěvku. Využijeme naše zkušenosti a osvědčené postupy, inspiraci však můžeme načerpat také z řady výzkumů v oblasti pedagogické komunikace. Příspěvek si klade za cíl být nejen více praktický (65 %) než teoretický (35 %), ale hlavně užitečný (100 %)