JIRAVSKÝ, Otakar, Filip JIRAVSKÝ, Jan HEČKO, Miroslav HUDEC, Radim ŠPAČEK, Jan CHOVANČÍK, Libor ŠKŇOUŘIL a Martin FIALA. Virtuální realita ve vzdělávání zdravotnických profesionálů v kardiologii na počátku roku 2021. Cor et Vasa. Brno: Medical Tribune CZ s.r.o., roč. 63, č. 4, s. 481-485. ISSN 0010-8650. doi:10.33678/cor.2021.020. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Virtuální realita ve vzdělávání zdravotnických profesionálů v kardiologii na počátku roku 2021
Název anglicky Virtual reality in education of healthcare professionals in cardiology at the beginning of 2021
Autoři JIRAVSKÝ, Otakar (203 Česká republika, garant, domácí), Filip JIRAVSKÝ (203 Česká republika), Jan HEČKO (203 Česká republika), Miroslav HUDEC (203 Česká republika, domácí), Radim ŠPAČEK (203 Česká republika), Jan CHOVANČÍK (203 Česká republika), Libor ŠKŇOUŘIL (203 Česká republika) a Martin FIALA (203 Česká republika).
Vydání Cor et Vasa, Brno, Medical Tribune CZ s.r.o. 2021, 0010-8650.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 30201 Cardiac and Cardiovascular systems
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14110/21:00122284
Organizační jednotka Lékařská fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.33678/cor.2021.020
UT WoS 000694709000008
Klíčová slova česky Elektronická média; Virtuální realita; Vzdělávání
Klíčová slova anglicky Education; Electronic media; Virtual reality
Štítky 14110211, rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Miškechová, učo 341652. Změněno: 20. 5. 2022 12:58.
Anotace
Elektronická média přebírají dominantní roli ve vzdělávání, jedné z klíčových odpovědností zdravotnických profesionálů. I profesní vzdělávání dnes využívá webové stránky, blogy, videoblogy a mobilní aplikace. Virtuální zobrazování je další, nově dostupnou technologií. Přináší prožitky podobné realitě, což může být přínosem k zachycení, zpracování, zapamatování a následnému použití informací uživatelem. Navzdory relativně krátké uživatelské dostupnosti virtuálního zobrazování je nyní k využití celá řada hardwarových možností a souběžně i obsahu, který je primárně cílem k vzdělávání zdravotnických profesionálů.
Anotace anglicky
Electronic media are picking over a dominant role in education, one of the key responsibiliies of healthcare professionals. At present, even professional education uses websites, blogs, video blogs, and mobile applications. Virtual imaging is another newly available technology. It offers reality-like experiences, which can be useful for picking up, processing, memorizing, and subsequent utilizing of information by the user. Despite relatively short availability of virtual imaging, some hardware options can be now employed together with content primarily aimed at educating healthcare professionals.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 11:17