Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1792098, author = {Loudová Stralczynská, Barbora and Koželuhová, Eva and Syslová, Zora and Ristič, Petra}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: Pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku}, edition = {první}, editor = {Roman Švaříček a Hana Voňková}, keywords = {curricula; educational programme on school level; educational programme on class level; pre‑primary education}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7392-367-9}, pages = {124-127}, publisher = {Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita}, title = {Přístupy studentů pedagogických fakult k tvorbě školních a třídních vzdělávacích programů v mateřských školách}, url = {https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 1792098 AU - Loudová Stralczynská, Barbora - Koželuhová, Eva - Syslová, Zora - Ristič, Petra PY - 2021 TI - Přístupy studentů pedagogických fakult k tvorbě školních a třídních vzdělávacích programů v mateřských školách PB - Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788073923679 KW - curricula KW - educational programme on school level KW - educational programme on class level KW - pre‑primary education UR - https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf N2 - Příspěvek se zabývá problematikou tvorby kurikula na školní a třídní úrovni v předškolním vzdělávání. Předkládá výsledky výzkumu, jehož cílem je zjistit, jaké zkušenosti a přístupy mají učitelé vysokoškolští studenti kombinovaného studia předškolní pedagogiky k tvorbě školních a třídních vzdělávacích programů. Šetření zjišťuje, zda v praxi přetrvává spíše sociocentrické pojetí při plánování vzdělávacích obsahů v mateřských školách, nebo zda již došlo k posunu k flexibilnímu pojetí školních a třídních vzdělávacích programů, které je charakteristické pro osobnostně orientované vzdělávání. Výzkumnou metodou byl zvolen dotazník a výzkumný vzorek tvořili studenti kombinovaných forem bakalářských a magisterských programů fakult realizujících přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol v ČR. ER -
LOUDOVÁ STRALCZYNSKÁ, Barbora, Eva KOŽELUHOVÁ, Zora SYSLOVÁ a Petra RISTIČ. Přístupy studentů pedagogických fakult k tvorbě školních a třídních vzdělávacích programů v mateřských školách. Online. In Roman Švaříček a Hana Voňková. \textit{Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: Pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku}. první. Brno: Česká asociace pedagogického výzkumu a Masarykova univerzita, 2021, s.~124-127. ISBN~978-80-7392-367-9.
|