Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1792378, author = {Nekardová, Barbora}, booktitle = {XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {pandemic covid-19, university teachers, technology in teaching, peer learning}, language = {cze}, isbn = {978-80-7392-367-9}, title = {Peer learning jako strategie učení se s digitálními technologiemi u vysokoškolských učitelů}, url = {https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1792378 AU - Nekardová, Barbora PY - 2021 TI - Peer learning jako strategie učení se s digitálními technologiemi u vysokoškolských učitelů SN - 9788073923679 KW - pandemic covid-19, university teachers, technology in teaching, peer learning UR - https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf N2 - Cílem tohoto příspěvku je představit, jak vysokoškolští učitelé přistupují k učení se s technologiemi. Data vychází z výzkumu zaměřeného na zjišťování přístupů učitelů FF MU k zapojení digitálních technologií do výuky v souvislosti s přechodem na distanční výuku. Sběr dat proběhl prostřednictvím hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s učiteli z Filozofické fakulty Masarykovy univerzity (n = 34). Výsledky ukazují, že i přesto, že si učitelé cenili podpory účelového pracoviště fakulty, vzájemné učení (peer learning) je pro ně významnou a přínosnou strategií. ER -
NEKARDOVÁ, Barbora. Peer learning jako strategie učení se s digitálními technologiemi u vysokoškolských učitelů (Peer learning as a technology learning strategy for university teachers). In \textit{XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2021. ISBN~978-80-7392-367-9.
|