Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1792379, author = {Šeďová, Klára and Nekardová, Barbora and Rozvadská, Katarína}, booktitle = {XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {higher education, digital technologies, distant teaching, covid-19}, language = {cze}, isbn = {978-80-7599-196-6}, title = {Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů}, url = {https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1792379 AU - Šeďová, Klára - Nekardová, Barbora - Rozvadská, Katarína PY - 2021 TI - Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů SN - 9788075991966 KW - higher education, digital technologies, distant teaching, covid-19 UR - https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf N2 - Na podzim 2020 jsme realizovaly kvalitativní výzkumné šetření mezi učiteli Filozofické fakulty MU. S participanty (n = 34) byly vedeny hloubkové kvalitativní rozhovory s cílem zjistit, jak přistupovali k zapojení digitálních technologií do výuky v souvislosti s nuceným přechodem na distanční formu výuky v průběhu jarního semestru a pandemie covid-19. V tomto příspěvku vytěžujeme data, v nichž učitelé odhalují své pojetí výuky, a ukazujeme, jakým způsobem se pojetí výuky propisuje do toho, jak učitelé přistoupili k digitální výzvě v době pandemie ER -
ŠEĎOVÁ, Klára, Barbora NEKARDOVÁ and Katarína ROZVADSKÁ. Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů (Rationalists and esotericists in the digital classroom: The concept of teaching in the covid-19 era through the eyes of university teachers). In \textit{XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2021. ISBN~978-80-7599-196-6.
|