Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1792994, author = {Slezáková, Katarína and Kissová, Lenka}, booktitle = {29. Výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {inclusive education, attitudes, teachers, symbolic boundaries, social inequalities}, language = {cze}, title = {Hranice inkluzivního vzdělávání v představách pracovníků a pracovnic základních škol}, url = {https://is.muni.cz/auth/publikace/edit?akce=edit#aut_h02}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1792994 AU - Slezáková, Katarína - Kissová, Lenka PY - 2021 TI - Hranice inkluzivního vzdělávání v představách pracovníků a pracovnic základních škol KW - inclusive education, attitudes, teachers, symbolic boundaries, social inequalities UR - https://is.muni.cz/auth/publikace/edit?akce=edit#aut_h02 N2 - Příspěvek se zaměřuje na konstrukci hranic inkluzivního vzdělávání tak, jak jej vnímají pedagogičtí pracovníci a pracovnice českých základních škol. Konstruování hranic se děje v určitém kulturně-společenském kontextu, který poskytuje repertoár reprezentací toho, co je/není inkluzivní vzdělávání, kdo má/nemá být jeho součástí a za jakých podmínek.to, jak lidé v praxi základních škol vnímajú inkluzi a s ní související témata je zásadní. Jejich postoje a představy nejem replikují ve výchově, ale zrcadlí se v konkrétních aktivitách a chování, které může vést k posilování nerovností a k vylučování žáků/žaček ze vzdělávání. ER -
SLEZÁKOVÁ, Katarína a Lenka KISSOVÁ. Hranice inkluzivního vzdělávání v představách pracovníků a pracovnic základních škol. Online. In \textit{29. Výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2021, [citováno 2024-04-23]
|