KISSOVÁ, Lenka a Katarína SLEZÁKOVÁ. BeIN: Teaching teachers how to build inclusive class climate. In International Scientific Conference ICOLLE 2021. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název BeIN: Teaching teachers how to build inclusive class climate
Název česky BeIN: Vedení učitelů k budování inkluzivního školního prostředí
Autoři KISSOVÁ, Lenka a Katarína SLEZÁKOVÁ.
Vydání International Scientific Conference ICOLLE 2021, 2021.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky začínající učitelé, e-learning, online nástroje celoživotního učení, praktická pedagogika, rozvoj kompetencí
Klíčová slova anglicky student teachers, e-learning, life long learning online tools, engineering practical pedagogy, competences development
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Lenka Kissová, Ph.D., učo 426872. Změněno: 20. 9. 2021 10:03.
Anotace
The paper will show how to effectively use other sources of information than professional publications in designing university courses in order to prepare students for real work-life challenges that lay ahead of them. We will focus on the project BeIN (Barriers in Inclusion and How to Overcome Them – Implementation in the Case of the Czech Republic) financed by the Technological Agency of the Czech Republic, which uses innovative methods for developing university and lifelong learning (LLL) tools. The ultimate objective of the project was to collect good practices regarding building inclusive climate from senior teachers and use it to create an online learning tool for other practitioners including principals and other managing staff (the Best Practice Summary), e-learning course for student teachers (Guide for Beginner Teachers) and develop methodology for organising teacher meeting platforms for good practices exchange. We will introduce all aspects of the project: cooperation with schools, data collection and senior teacher consultations, as well as designing the Summary, e-learning course and the best practice exchange platforms methodology.
Anotace česky
Prezentace se zaměřuje na to, jak efektivně využívat při navrhování univerzitních kurikul jiné zdroje informací než odborné publikace k tomu, aby byli studenti učitelských oborů připraveni na skutečné výzvy pracovního a soukromého života. Zaměřujeme se na výstupy projektu BeIN (Bariéry v inkluzi a Jak je překonat - Implementace v případě České republiky) financovaného Technologickou agenturou ČR, který využívá inovativní metody pro rozvoj univerzitních a nástrojů celoživotního učení (CŽV) . Konečným cílem projektu je shromáždit osvědčené postupy týkající se budování inkluzivního klimatu od učitelů a použít je k vytvoření online výukového nástroje pro další odborníky z praxe, včetně ředitelů a dalších vedoucích zaměstnanců (Sumář dobré praxe), e-learningový kurz pro studenty učitele (Průvodce začínajícího učitele) a vyvinout metodiku pro organizaci platforem pro setkávání učitelů pro výměnu osvědčených postupů. Představíme všechny aspekty projektu: spolupráci se školami, sběr dat a konzultace s lidmi z praxe, stejně jako návrh souhrnu, e-learningového kurzu a metodiky platformy pro výměnu dobré praxe.
Návaznosti
TL02000064, projekt VaVNázev: Bariéry v inkluzi a jejich překonávání - implementace v prostředí českých základních škol
Investor: Technologická agentura ČR, Bariéry v inkluzi a jejich překonávání - implementace v prostředí českých základních škol
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:40