Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1793582, author = {Češková, Tereza and Janík, Tomáš and Najvar, Petr and Slavík, Jan and Kohout, Jiří and Mentlík, Pavel and Kohout, Jiří and Mentlík, Pavel}, booktitle = {ČAPV 2021}, keywords = {cognitive activation, systematic mapping review, productive culture, teaching, learning}, language = {cze}, title = {Kognitivní aktivizace ve výuce: systematická mapující studie}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1793582 AU - Češková, Tereza - Janík, Tomáš - Najvar, Petr - Slavík, Jan - Kohout, Jiří - Mentlík, Pavel - Kohout, Jiří - Mentlík, Pavel PY - 2021 TI - Kognitivní aktivizace ve výuce: systematická mapující studie KW - cognitive activation, systematic mapping review, productive culture, teaching, learning N2 - Nová, produktivní kultura vyučování a učení se vyznačuje mj. cílenou kognitivní aktivizací žáků. Předkládaná studie si klade za cíl zmapovat aktuální výzkum týkající se kognitivní aktivizace ve výuce. Prostřednictvím systematické mapující studie je analyzováno 53 studií získaných z databáze Web of Science. Prvotní výsledky ukazují, že výzkumům souvisejícím s kognitivní aktivizací dominují matematika a výuka cizích jazyků. Tématy, které studie výrazněji zkoumají, jsou podpora učitelů v tvorbě kognitivně náročnějších úloh a porovnání vlivu využití různě kognitivně náročných úloh na učení žáků. ER -
ČEŠKOVÁ, Tereza, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR, Jan SLAVÍK, Jiří KOHOUT and Pavel MENTLÍK. Kognitivní aktivizace ve výuce: systematická mapující studie (Cognitive Activation in Instruction: Systematic Mapping Review). In KOHOUT, Jiří and Pavel MENTLÍK. \textit{ČAPV 2021}. 2021.
|