KOUBEK, Petr. Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 235 s. ISBN 978-80-210-9810-7. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Název česky Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Název anglicky Teachers‘ Subjective Theories and Behaviour: a Multiple Case Study in the Context of Teachers’ Professional Development
Autoři KOUBEK, Petr.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 235 s. 2021.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
ISBN 978-80-210-9810-7
Klíčová slova česky subjektivní teorie učitele, profesní rozvoj učitelů, vícečetná případová studie
Klíčová slova anglicky teachers‘ subjective theories, professional development of teachers, multiple case study
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 23. 9. 2021 13:17.
Anotace
Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle vyučovacího předmětu a psychodidaktické transformace těchto cílů v příležitosti k učení žáků.
Anotace česky
Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle vyučovacího předmětu a psychodidaktické transformace těchto cílů v příležitosti k učení žáků.
Anotace anglicky
Subjective theories are relatively stable cognitive structures, which guide approach to the educational process. Thee monograph presents four cases of civics teachers with the aim to illustrate their subjective theories concerning the meaning and goal of the subject taught and the psycho-didactic transformation of these goals into realised opportunities for pupils' learning.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 20:49