Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1793962, author = {Miškov, Jan}, booktitle = {ČAPV}, keywords = {e-learning; gamification; online learning systems; educational goals; motivation}, language = {cze}, isbn = {978-80-7392-367-9}, title = {Vysokoškolský učitel jako designér e-learningu s herními prvky}, url = {https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1793962 AU - Miškov, Jan PY - 2021 TI - Vysokoškolský učitel jako designér e-learningu s herními prvky SN - 9788073923679 KW - e-learning KW - gamification KW - online learning systems KW - educational goals KW - motivation UR - https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf N2 - Studie se zabývá edukačním potenciálem herních principů v e-learningu z pohledu aktérů vzdělávacího procesu. Zkoumá, jak mohou digitální hry vstoupit do výuky a studia na vysoké škole, jestli jsou učební herní principy slučitelné s logikou dominantního vzdělávacího paradigmatu a jaké jsou jejich výhody a nevýhody. Souhrn dílčích výsledků tematické analýzy rozhovorů s vysokoškolskými učiteli a experty na e-learning nám pomůže objasnit jejich postoje k online výuce s herními prvky, a prohloubit naše chápání role, kterou mohou ve vzdělávání účinně plnit. Na základě diskuse poznatků doporučujeme učitelům a vývojářům výukových online systémů, jak by mohli zlepšit design e-learningu v souladu s potřebami a různými učebními styly studentů. ER -
MIŠKOV, Jan. Vysokoškolský učitel jako designér e-learningu s herními prvky (University teacher as a designer of e-learning with game elements). In \textit{ČAPV}. 2021. ISBN~978-80-7392-367-9.
|