Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1794538, author = {Kratochvílová, Jana and Lojdová, Kateřina and Vlčková, Kateřina}, booktitle = {Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV)}, keywords = {curriculum student diversity pre-service teachers}, language = {cze}, title = {Jak je žákovská diverzita obsažena v plánovaném a realizovaném kurikulu předmětů pedagogické propedeutiky v programu učitelské přípravy?}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1794538 AU - Kratochvílová, Jana - Lojdová, Kateřina - Vlčková, Kateřina PY - 2021 TI - Jak je žákovská diverzita obsažena v plánovaném a realizovaném kurikulu předmětů pedagogické propedeutiky v programu učitelské přípravy? KW - curriculum student diversity pre-service teachers N2 - Příspěvek analyzuje plánované a realizované kurikulum pedagogických kurzů v přípravném učitelském vzdělávání ve vztahu k práci s žákovskou diverzitou. Analyzovány byly koncepční dokumenty, sylaby pedagogických předmětů, videonahrávky výuky, terénní poznámky z realizované výuky, rozhovory se studenty učitelství a deníky. Ukazuje se, že plánované kurikulum je konstruováno ve vícero diskurzech. Realizované kurikulum je adresováno mnoha tématy vnesenými vyučujícími. Studentské vstupy jsou méně časté, jelikož studenti žákovskou diverzitu většinou netematizují, jejich poznatky se zdají být fragmentované. ER -
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Kateřina LOJDOVÁ and Kateřina VLČKOVÁ. Jak je žákovská diverzita obsažena v plánovaném a realizovaném kurikulu předmětů pedagogické propedeutiky v programu učitelské přípravy? (WORKING WITH STUDENT DIVERSITY: PLANNED AND REALIZED CURRICULA OF TEACHER EDUCATION). In \textit{Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV)}. 2021.
|