PECINA, Pavel and Peter MARINIČ. Oborové didaktiky v odborném vzdělávání v České republice - Aktuální stav a perspektivy (Didactics in Vocational Education in the Czech Republic - Current Situation and Perspectives). LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021, vol. 11, No 2, p. 147-171. ISSN 1804-526X. Available from: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20211102147. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1795219, author = {Pecina, Pavel and Marinič, Peter}, article_location = {Brno}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.11118/lifele20211102147}, keywords = {vocational subjects didactics; subject didactics in vocational education; identity of didactics of vocational subjects and practical training}, language = {cze}, issn = {1804-526X}, journal = {LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ}, title = {Oborové didaktiky v odborném vzdělávání v České republice - Aktuální stav a perspektivy}, url = {https://lifelonglearning.mendelu.cz/11/2/0147/}, volume = {11}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 1795219 AU - Pecina, Pavel - Marinič, Peter PY - 2021 TI - Oborové didaktiky v odborném vzdělávání v České republice - Aktuální stav a perspektivy JF - LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ VL - 11 IS - 2 SP - 147-171 EP - 147-171 PB - Mendelova univerzita v Brně SN - 1804526X KW - vocational subjects didactics KW - subject didactics in vocational education KW - identity of didactics of vocational subjects and practical training UR - https://lifelonglearning.mendelu.cz/11/2/0147/ N2 - Předložená přehledová studie je zaměřena na aktuální stav a vývoj didaktik v odborném vzdělávání v České republice. Cílem studie je zhodnotit aktuální stav didaktik odborných předmětů a didaktiky praktického vyučování na středních školách v podmínkách České republiky s přesahem na Slovensko a naznačit další možný vývoj této širší oborové didaktiky. V první části jsme vymezili diskurz řešené problematiky. Druhá část je věnována analýze stavu rozpracovanosti jednotlivých skupin oborových didaktik v odborném vzdělávání. Třetí část je zaměřena na možné perspektivy vývoje dotčených oborových didaktik. ER -
PECINA, Pavel and Peter MARINIČ. Oborové didaktiky v odborném vzdělávání v České republice - Aktuální stav a perspektivy (Didactics in Vocational Education in the Czech Republic - Current Situation and Perspectives). \textit{LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ}. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021, vol.~11, No~2, p.~147-171. ISSN~1804-526X. Available from: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20211102147.
|