V originále
Sborník příspěvků z konference konané 18. 3. 2021. Obsahuje studie Gabriely Čermákové (Současný stav podkrkonošského nářečí), Radima Ošmery (Metodologie výzkumu výslovnosti druhého jazyka), Veroniky Tinkové (Jazyková specifika výuky českého jazyka bilingvních dětí mladšího školního věku v česko-francouzském prostředí), Zuzany Procházkové (Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ), Miroslava Jindry (Já jsem Vinnetou!?: Prvky identifikace s literárním dílem a divadelním představením u dětí ve věku 8–9 let), Terezy Švandové (Co je lettrismus?), Kláry Březinové (Obraz Panny Marie ve vybraných dílech Jaroslava Durycha), Ondřeje Zabloudila Pechníka („Džungle, má lásko“ aneb Prsatý muž a zloděj příběhů Josefa Formánka) a Alexandry Gončarenko (Motiv iniciační cesty v díle Martina Ryšavého a Vladimira Sorokina).
Anglicky
Proceeding of the conference held on 18th March 2021. The publication contains studies by Gabriela Čermáková (“Contemporary Situation of Podkrkonošský Dialect”), Radim Ošmera (“The Methodology of the Research of Other Language”), Veronika Tinková (“Language Specifics in the Czech Language Education of Bilingual Children of Primary School Age in the Czech-French Environment”), Zuzana Procházková (“Alternative Methods in the Czech Language Education on Secondary Schools”), Miroslav Jindra (“I Am Vinnetou!?: Elements of Identifications with a Literary Work and Theatrical Performance of Children at 8–9 age”), Tereza Švandová (“What is Lettrism?”), Klára Březinová (“A Portrait of Virgin Mary in Elected Works of Jaroslav Durych”), Ondřej Zabloudil Pechník (“Jungle, My Love, or A Chesty Man and a Story Thief by Josef Formánek”) and Alexandra Gončarenko (“A Motif of the Initiatory Journey in Works of Martin Ryšavý and Vladimír Sorokin”).