B 2021

E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi

ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK

Základní údaje

Originální název

E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi

Název anglicky

E-learning : Teaching/Learnig Using Digital Technologies

Autoři

ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Hana STAUDKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jiří POLÁČEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2. vyd. Praha, 330 s. 2021

Nakladatel

Wolters Kluwer ČR

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14210/21:00119260

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-7676-175-9

Klíčová slova česky

e-learning; digitální technologie ve vzdělávání; učení; učitel; student; vzdělávání dospělých; didaktika; pedagogický výzkum

Klíčová slova anglicky

e-learning; ICT in education; learning; teacher; learner; adult education; didactics; educational research

Štítky

adult education, e-learning, Education, ICT education educational sciences, information and communication technologies, learning, learning environment, rivok, teachers, teaching style, theory, training, University, university-level teaching

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 4. 2022 15:23, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Žijeme ve společnosti, v níž digitální technologie sehrávají stále větší význam. Staly se důležitou součástí všech oblastí lidského života a stranou nezůstává ani vzdělávání a školství. Zde se digitální technologie stávají významným prostředkem, který má potenciál nejenom napomoci vyučování a učení, ale podpořit mnohé inovační procesy. Základem uvažování autorů o e-learningu nejsou technologie samotné, ale především problematika lidského učení, ať už formálního či informálního. Kniha vychází z dlouhodobého studia otázek současného vzdělávání, teorií učení, e-learningu a také z empirických výzkumů v této oblasti včetně vlastních výzkumů autorů.

Anglicky

We live in a society in which digital technologies play an increasingly important role. They have become an essential part of every field of everyday life and education and schooling have not been left out. There, digital technologies became an important tool that has the potential to facilitate teaching and learning but also supports many innovation processes. The main viewpoint the authors maintain does not focus on the technology itself in e-learning but primarily on the aspects of human learning, whether formal or informal. This work is an outcome of a long-term study of questions troubling the current education, theories of teaching, e-learning and empirical research in this field including the authors’ own research as well.

Návaznosti

GA17-06152S, projekt VaV
Název: Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů
Investor: Grantová agentura ČR, Digitální technologie v každodenním životě a učení studentů
Zobrazeno: 10. 11. 2024 06:50