k 2021

Korekční postupy ve virtuální a kontaktní výuce : představení výzkumného projektu

FOŘTOVÁ, Nicola Catherine

Základní údaje

Originální název

Korekční postupy ve virtuální a kontaktní výuce : představení výzkumného projektu

Název česky

Korekční postupy ve virtuální a kontaktní výuce : představení výzkumného projektu

Název anglicky

CORRECTION PRACTICES IN VIRTUAL AND FACE-TO-FACE EFL CLASSROOMS : INTRODUCTION OF A RESEARCH PROJECT

Vydání

Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání : pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku, 29. výroční konference, ČAPV 2021, Brno, 13.-15. září, 2021, 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

opravné postupy; konverzační analýza; interakce žák-učitel; osvojování druhého jazyka; angličtina jako cizí jazyk

Klíčová slova anglicky

correction practices; conversation analyazisis; student‑teacher interaction; second language acquisition; English as a foreign language

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2022 12:21, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem posteru je představit počáteční fáze výzkumného projektu, který zkoumá interakci při výuce angličtině jako cizím jazyce (EFL). Konkrétně se zaměřujeme na typy opravných postupů, které studenti učitelství a zkušení učitelé používají při výuce angličtiny. Základním analytickým nástrojem je multimodální konver‑ zační analýza (CA), kterou jsme aplikovali na třech souborech dat z video a audio nahrávek z různých kurzů EFL vyučovaných v různých prostředích. Výzkum přispívá k našemu porozumění opravným postupům v různých prostředích EFL.

Anglicky

The aim of the poster is to introduce the initial stages of a research project which investigates interaction in the English as a foreign language (EFL) class‑ room, with a specific focus on the types of correction practices that pre-service and experienced teachers employ in various EFL contexts. For the purpose of the research multimodal conversation analysis (CA) will be conducted on three datasets of video and audio recordings from a variety of EFL courses taught in various settings. The research contributes to our understanding of correction practices in various EFL settings (i.e. online, F2F).

Návaznosti

MUNI/A/1376/2020, interní kód MU
Název: Paradigms, strategies and developments - English lingustics and translation
Investor: Masarykova univerzita, Paradigms, strategies and developments - English lingustics and translation