2021
Korekční postupy ve virtuální a kontaktní výuce : představení výzkumného projektu
FOŘTOVÁ, Nicola CatherineZákladní údaje
Originální název
Korekční postupy ve virtuální a kontaktní výuce : představení výzkumného projektu
Název česky
Korekční postupy ve virtuální a kontaktní výuce : představení výzkumného projektu
Název anglicky
CORRECTION PRACTICES IN VIRTUAL AND FACE-TO-FACE EFL CLASSROOMS : INTRODUCTION OF A RESEARCH PROJECT
Autoři
Vydání
Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání : pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku, 29. výroční konference, ČAPV 2021, Brno, 13.-15. září, 2021, 2021
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
opravné postupy; konverzační analýza; interakce žák-učitel; osvojování druhého jazyka; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky
correction practices; conversation analyazisis; student‑teacher interaction; second language acquisition; English as a foreign language
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2022 12:21, Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
V originále
Cílem posteru je představit počáteční fáze výzkumného projektu, který zkoumá interakci při výuce angličtině jako cizím jazyce (EFL). Konkrétně se zaměřujeme na typy opravných postupů, které studenti učitelství a zkušení učitelé používají při výuce angličtiny. Základním analytickým nástrojem je multimodální konver‑ zační analýza (CA), kterou jsme aplikovali na třech souborech dat z video a audio nahrávek z různých kurzů EFL vyučovaných v různých prostředích. Výzkum přispívá k našemu porozumění opravným postupům v různých prostředích EFL.
Anglicky
The aim of the poster is to introduce the initial stages of a research project which investigates interaction in the English as a foreign language (EFL) class‑ room, with a specific focus on the types of correction practices that pre-service and experienced teachers employ in various EFL contexts. For the purpose of the research multimodal conversation analysis (CA) will be conducted on three datasets of video and audio recordings from a variety of EFL courses taught in various settings. The research contributes to our understanding of correction practices in various EFL settings (i.e. online, F2F).
Návaznosti
MUNI/A/1376/2020, interní kód MU |
|