KŘÍŽOVÁ, Hana. Implementace programu Začít spolu do mateřské školy. Didaktické studie. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, roč. 13, č. 1, s. 92-103. ISSN 1804-1221. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Implementace programu Začít spolu do mateřské školy
Název anglicky Implementation of the program Step by Step in kindergarten
Autoři KŘÍŽOVÁ, Hana.
Vydání Didaktické studie, Praha, Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2021, 1804-1221.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky program Začít spolu; mateřská škola; reflexe praxe; osobnostní rozvoj dětí; školní vzdělávací program; edukační proces; jazykové dovednosti; komunikační dovednosti
Klíčová slova anglicky program Step by Step; kindergarten; reflection on practice; personal development of children; school educational program; educational process; language skills; communication skills
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Hana Křížová, Ph.D., učo 163521. Změněno: 27. 11. 2021 16:35.
Anotace
Studie reflektuje pilotování programu Začít spolu v mateřské škole a vyhodnocuje jeho dopad na rozvoj jazykových a komunikačních dovedností dětí.
Anotace anglicky
The study reflects the piloting of the Step by Step program in kindergarten and evaluates its impact on the development of children's language and communication skills.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:48