RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Katja ROPRET PERNE and Tomáš MOHAPL DOLEŽAL. Kurikulum pro wellbeing. Lužánky zvou učitele do hry (The Well-being Curriculum - Lužánky calling teachers into play, 2019-2021). Online. první. Brno: Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace, 2021. ISBN 978-80-85038-08-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Kurikulum pro wellbeing. Lužánky zvou učitele do hry
Name (in English) The Well-being Curriculum - Lužánky calling teachers into play, 2019-2021
Authors RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Katja ROPRET PERNE and Tomáš MOHAPL DOLEŽAL.
Edition první. Brno, 2021.
Publisher Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace
Other information
Original language Czech
Type of outcome Teaching aids, texts (including individual chapters in textbooks)
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-85038-08-8
Keywords (in Czech) dramatická výchova, wellbeing, učitelé, žáci
Keywords in English drama in education, well-being, teachers, pupils
Changed by Changed by: Mgr. Eva Dittingerová, učo 14298. Changed: 21/2/2022 15:00.
Abstract
Dokument zachycuje náplň setkání s učiteli, uskutečněných v rámci projektu. Cílem těchto setkání bylo prostřednictvím tématu vlastní životní a pracovní spokojenosti objevovat potenciál dramatické výchovy a divadla ve výchově pro motivaci a podporu zapojení žáků v procesu vzdělávání, včetně těch se specifickými vzdělávacími potřebami.
PrintDisplayed: 7/10/2024 06:21