c 2021

Kurikulum pro wellbeing. Lužánky zvou učitele do hry

RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Katja ROPRET PERNE and Tomáš MOHAPL DOLEŽAL

Basic information

Original name

Kurikulum pro wellbeing. Lužánky zvou učitele do hry

Name (in English)

The Well-being Curriculum - Lužánky calling teachers into play, 2019-2021

Authors

RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Katja ROPRET PERNE and Tomáš MOHAPL DOLEŽAL

Edition

první. Brno, 2021

Publisher

Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

References:

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-85038-08-8

Keywords (in Czech)

dramatická výchova, wellbeing, učitelé, žáci

Keywords in English

drama in education, well-being, teachers, pupils
Změněno: 21/2/2022 15:00, Mgr. Eva Dittingerová

Abstract

V originále

Dokument zachycuje náplň setkání s učiteli, uskutečněných v rámci projektu. Cílem těchto setkání bylo prostřednictvím tématu vlastní životní a pracovní spokojenosti objevovat potenciál dramatické výchovy a divadla ve výchově pro motivaci a podporu zapojení žáků v procesu vzdělávání, včetně těch se specifickými vzdělávacími potřebami.