RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Katja ROPRET PERNE a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL. Žít školou naplno. Lužánky zvou učitele do hry. první. Brno: Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace. ISBN 978-80-85038-09-5. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žít školou naplno. Lužánky zvou učitele do hry
Název anglicky Living the school life - Lužánky calling teachers into play
Autoři RODOVÁ, Veronika, Eva DITTINGEROVÁ, Katja ROPRET PERNE a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL.
Vydání první. Brno, 2021.
Nakladatel Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-85038-09-5
Klíčová slova česky wellbeing, dramatická výchova, učitelé, žáci
Klíčová slova anglicky well-being, teachers, drama in education, pupils
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Eva Dittingerová, učo 14298. Změněno: 21. 2. 2022 13:56.
Anotace
Příručka rozpracovává nástroje a metody, které byly využívány v průběhu realizace projektu. Pedagogům nabízí základní vodítko, jak pracovat se skupinou, budováním důvěry a týmové spolupráce se zvláštním důrazem na emoce, práci s příběhy, techniku učitel v roli a další dramatické techniky. Popis realizovaných aktivit doplňují komentáře a hodnocení pedagogů.
Anotace anglicky
The guidebook elaborates the tools and methods that were used during the project implementation. It offers educators basic guidance on how to work with a group, build trust and teamwork with a special emphasis on emotions, storytelling, role-playing techniques and other dramatic techniques. The description of the implemented activities is supplemented by comments and evaluations of teachers.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 08:26