VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA and Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov. 2021. ISBN 978-80-555-2848-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky
Authors VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA and Michal ŠAFAŘÍK.
Edition Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov, 2021.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Conference abstract
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-555-2848-9
Keywords (in Czech) distanční výuka; výuka psaní; elementární psaní; případová studie
Keywords in English distance learning; teaching writing; elementary writing; case study
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Dana Nesnídalová, učo 831. Changed: 7/3/2022 09:45.
Abstract
Předkládaný příspěvek vzniká v rámci projektu specifického výzkumu Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání. Zaměřuje se na zmapování výuky psaní v době distančního vzdělávání v prvním ročníku základní školy. Podnětem k návrhu a realizaci předkládaného výzkumu byla aktuální situace vzniklá v důsledku pandemie Covid-19, která vyžadovala přechod na distanční výuku a s tím spojené specifické úpravy ve výuce prvopočátečního psaní.
Links
MUNI/A/1552/2020, interní kód MUName: Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání (Acronym: SPříP)
Investor: Masaryk University
PrintDisplayed: 29/7/2024 00:23