Detailed Information on Publication Record
2021
Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA and Michal ŠAFAŘÍKBasic information
Original name
Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky
Authors
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA and Michal ŠAFAŘÍK
Edition
Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov, 2021
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Konferenční abstrakt
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-555-2848-9
Keywords (in Czech)
distanční výuka; výuka psaní; elementární psaní; případová studie
Keywords in English
distance learning; teaching writing; elementary writing; case study
Tags
Reviewed
Změněno: 7/3/2022 09:45, Dana Nesnídalová
Abstract
V originále
Předkládaný příspěvek vzniká v rámci projektu specifického výzkumu Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání. Zaměřuje se na zmapování výuky psaní v době distančního vzdělávání v prvním ročníku základní školy. Podnětem k návrhu a realizaci předkládaného výzkumu byla aktuální situace vzniklá v důsledku pandemie Covid-19, která vyžadovala přechod na distanční výuku a s tím spojené specifické úpravy ve výuce prvopočátečního psaní.
Links
MUNI/A/1552/2020, interní kód MU |
|