a 2021

Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky

VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA and Michal ŠAFAŘÍK

Basic information

Original name

Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky

Authors

VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA and Michal ŠAFAŘÍK

Edition

Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov, 2021

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Konferenční abstrakt

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-555-2848-9

Keywords (in Czech)

distanční výuka; výuka psaní; elementární psaní; případová studie

Keywords in English

distance learning; teaching writing; elementary writing; case study

Tags

Reviewed
Změněno: 7/3/2022 09:45, Dana Nesnídalová

Abstract

V originále

Předkládaný příspěvek vzniká v rámci projektu specifického výzkumu Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání. Zaměřuje se na zmapování výuky psaní v době distančního vzdělávání v prvním ročníku základní školy. Podnětem k návrhu a realizaci předkládaného výzkumu byla aktuální situace vzniklá v důsledku pandemie Covid-19, která vyžadovala přechod na distanční výuku a s tím spojené specifické úpravy ve výuce prvopočátečního psaní.

Links

MUNI/A/1552/2020, interní kód MU
Name: Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání (Acronym: SPříP)
Investor: Masaryk University