Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1816697, author = {Vicianová, Teresa and Jurasová, Alžběta and Horčička, Tomáš and Šafařík, Michal}, booktitle = {Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov}, keywords = {distance learning; teaching writing; elementary writing; case study}, language = {cze}, isbn = {978-80-555-2848-9}, title = {Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky}, url = {https://www.pulib.sk/web/pdf/web/viewer.html?file=/web/kniznica/elpub/dokument/Klimovic5/subor/9788055528489.pdf}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1816697 AU - Vicianová, Teresa - Jurasová, Alžběta - Horčička, Tomáš - Šafařík, Michal PY - 2021 TI - Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky SN - 9788055528489 KW - distance learning KW - teaching writing KW - elementary writing KW - case study UR - https://www.pulib.sk/web/pdf/web/viewer.html?file=/web/kniznica/elpub/dokument/Klimovic5/subor/9788055528489.pdf N2 - Předkládaný příspěvek vzniká v rámci projektu specifického výzkumu Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání. Zaměřuje se na zmapování výuky psaní v době distančního vzdělávání v prvním ročníku základní školy. Podnětem k návrhu a realizaci předkládaného výzkumu byla aktuální situace vzniklá v důsledku pandemie Covid-19, která vyžadovala přechod na distanční výuku a s tím spojené specifické úpravy ve výuce prvopočátečního psaní. ER -
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In \textit{Dokopy 2021, Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, Zborník rozšírených abstraktov}. 2021. ISBN~978-80-555-2848-9.
|