Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1818254, author = {Zavadilová, Barbora and Korábová, Jana}, booktitle = {29. výroční konference ČAPV (České asociace pedagogického výzkumu), 13.-15.9., Brno}, keywords = {principal education; change management; instructional leadership; school management; evaluation research}, language = {cze}, title = {Pedagogický leadership a řízení změny v prostředí české školy : poznatky ze vzdělávacího programu Ředitel naživo}, url = {https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1818254 AU - Zavadilová, Barbora - Korábová, Jana PY - 2021 TI - Pedagogický leadership a řízení změny v prostředí české školy : poznatky ze vzdělávacího programu Ředitel naživo KW - principal education KW - change management KW - instructional leadership KW - school management KW - evaluation research UR - https://webcentrum.muni.cz/media/3343087/capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf N2 - Studie se zabývá řízením kvality pedagogického procesu a řízením změn v prostředí české školy na základě dat ze vzdělávacího programu Ředitel naži‑ vo. Připravenost iniciovat ve škole změny a mobilizovat učitele ke zlepšování výuky jsou považovány klíčové (a málo probádané) charakteristiky lídrů škol. Vícepřípadová studie je založena na hloubkových rozhovorech s vedoucími pracovníky škol a focus groups s učiteli, a doplněna daty ze zpětnovazebních dotazníků. Výsledky identifikují kompetence a mechanismy umožňující realizaci změn. Je ověřena důležitost dovednosti řízení změn coby ústředního faktoru udržitelného rozvoje školy a potřeba další výzkumné pozornosti tomuto tématu. ER -
ZAVADILOVÁ, Barbora and Jana KORÁBOVÁ. Pedagogický leadership a řízení změny v prostředí české školy : poznatky ze vzdělávacího programu Ředitel naživo (INSTRUCTIONAL LEADERSHIP AND CHANGE MANAGEMENT IN THE CZECH SCHOOL CONTEXT : LESSONS FROM THE TRAINING COURSE REDITEL NAZIVO (LEAD LIVE)). In \textit{29. výroční konference ČAPV (České asociace pedagogického výzkumu), 13.-15.9., Brno}. 2021.
|