NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. Brno: Masarykova univerzita. 306 s. ISBN 978-80-210-9973-9. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách
Název anglicky Non-traditional students studying education in Czech universities
Autoři NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Karla BRÜCKNEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Milada RABUŠICOVÁ (203 Česká republika, domácí), Libor JUHAŇÁK (203 Česká republika, domácí), Dana KNOTOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Katarína ROZVADSKÁ (703 Slovensko, domácí).
Vydání Brno, 306 s. 2021.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/21:00119551
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-9973-9
Klíčová slova česky netradiční studenti; pedagogické obory; výzkum; angažovanost ve studiu
Klíčová slova anglicky non-traditional students; education degrees; research; study engagement
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 8. 4. 2022 16:03.
Anotace
Anotace Monografie je věnována tématu netradičních studentů v terciárním vzdělávání. Hlavním definičním kritériem této skupiny je věk a přestávka ve formálním vzdělávání po dokončení střední školy. Z netradičních studentů studujících na českých vysokých školách byli vybráni studenti studující pedagogické obory, tedy obory, které poskytují kvalifikaci pro práci ve vzdělávání (např. učitelé, poradci, vychovatelé, sociální pedagogové, asistenti učitele, vzdělavatelé dospělých). Kniha je rozdělená do 11 vzájemně propojených kapitol prezentujících teoretická východiska, metodologii a výsledky výzkumu provedeného autory knihy s využitím smíšeného výzkumného designu.
Anotace anglicky
This publication is devoted to the topic of non-traditional students in tertiary education. The key criteria for our definition of this group are age and a break in the formal educational trajectory after high school. From among all the non-traditional students in Czech higher education, we selected those who chose university studies in study programs that qualify them for work in education (e.g., teachers, counsellors, youth workers, teacher assistants, social educators, and adult educators). The book is divided into 11 interconnected chapters presenting theoretical background, methodology and results of mixed design research conducted by the team of authors.
Návaznosti
GA18-15451S, projekt VaVNázev: Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR
Investor: Grantová agentura ČR, Non-traditional students studying for education degrees in tertiary education within the Czech Republic
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:10