Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1823186, author = {Brücknerová, Karla}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {peer learning, higher education, part-time studies, instructional design in higher education, qualitative research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9913-5}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Studují spolu. Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory}, year = {2021} }
TY - BOOK ID - 1823186 AU - Brücknerová, Karla PY - 2021 TI - Studují spolu. Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021099135 KW - peer learning, higher education, part-time studies, instructional design in higher education, qualitative research N2 - Kniha představuje vzájemné učení mezi studenty kombinovaných studií jako významnou část jejich vysokoškolské zkušenosti. Na základě dosavadních výzkumů konstatuje, že vzájemné učení souvisí se studijní úspěšností, spokojeností ve studiu i se studijní angažovaností, a na tomto základě shrnuje možnosti podpory vzájemného učení na vysokých školách. Kvalitativní výzkum vzájemného učení mezi kombinovanými studenty pedagogických oborů nabízí popis kontextuálních charakteristik, které vzájemné učení ovlivňují, i popis situací vzájemného učení. Na základě vzorců ve výskytu učebních situací jsou definovány tři typy vzájemného učení mezi studenty kombinovaných studií: studují vedle sebe, studují spolu a studují díky sobě. U každého z typů jsou vysvětleny jeho konkrétní benefity pro zapojené studenty a zároveň je vysvětleno, jaká jsou pro daný typ vzájemného učení optimální podpůrná opatření. ER -
BRÜCKNEROVÁ, Karla. \textit{Studují spolu. Vzájemné učení mezi vysokoškolskými studenty kombinovaných studií a možnosti jeho podpory (Studying together. Peer learning among part-time students in higher education, and support possibilities)}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 249 pp. ISBN~978-80-210-9913-5.
|