BRÜCKNEROVÁ, Karla. Význam vzájemného učenímezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti. Lifelong learning - celoživotní vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021, roč. 11, č. 1, s. 11–37, 26 s. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20211101011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1824594, author = {Brücknerová, Karla}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, doi = {http://dx.doi.org/10.11118/lifele20211101011}, keywords = {peer learning;higher education;part-time studies;drop out;biographies;written narratives;focus groups;students’ collaboration}, language = {cze}, issn = {1804-526X}, journal = {Lifelong learning - celoživotní vzdělávání}, title = {Význam vzájemného učenímezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti}, url = {https://lifelonglearning.mendelu.cz/media/pdf/LLL_20211101011.pdf}, volume = {11}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 1824594 AU - Brücknerová, Karla PY - 2021 TI - Význam vzájemného učenímezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti JF - Lifelong learning - celoživotní vzdělávání VL - 11 IS - 1 SP - 11–37 EP - 11–37 PB - Mendelova univerzita v Brně SN - 1804526X KW - peer learning;higher education;part-time studies;drop out;biographies;written narratives;focus groups;students’ collaboration UR - https://lifelonglearning.mendelu.cz/media/pdf/LLL_20211101011.pdf N2 - Cílem příspěvku je zodpovědět otázku, jak vzájemné učení mezi českými studenty kombinovaného studia pedagogických oborů na veřejných vysokých školách působí jako prevence neúspěšného ukončení studia. Na základě analýzy 28 biografických narativních rozhovorů, 94 písemných narativů a 6 focus groups ukážu, že vzájemné učení vnímají zapojení studenti jako klíčovou část svých studií. Vzájemné učení totiž usnadňuje studentům adaptaci a orientaci ve vysokoškolském prostředí, pomáhá jim smysluplně pracovat s obsahy studia a podílí se i na jejich motivaci ve studiu pokračovat. ER -
BRÜCKNEROVÁ, Karla. Význam vzájemného učenímezi studenty kombinovaného studia pro prevenci studijní neúspěšnosti. \textit{Lifelong learning - celoživotní vzdělávání}. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021, roč.~11, č.~1, s.~11–37, 26 s. ISSN~1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20211101011.
|