GULOVÁ, Lenka and Martina KUROWSKI. Wasted opportunity: Trends and changes of social pedagogy in the environment of the Department of Social Education, Faculty of Education, Masaryk University. Sociální pedagogika: časopis pro vědu a praxi. Česká republika: Univerzita Tomáše bati ve Zlíně, 2021, vol. 9, No 1, p. 93-96. ISSN 1805-8825.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Wasted opportunity: Trends and changes of social pedagogy in the environment of the Department of Social Education, Faculty of Education, Masaryk University
Name in Czech Promarněná příležitost: Trendy a změny v sociální pedagogice v České republice. prostředí katedry sociální pedagogiky Pedagogické fakulty UK, Masarykovy univerzity
Authors GULOVÁ, Lenka and Martina KUROWSKI.
Edition Sociální pedagogika: časopis pro vědu a praxi, Česká republika, Univerzita Tomáše bati ve Zlíně, 2021, 1805-8825.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) sociální pedagogika; změna; trendy ve vzdělávání; projektování
Keywords in English social pedagogy; change; trends in education; project designing
Changed by Changed by: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Changed: 1/2/2022 11:20.
Abstract
The article aims to present the trends and changes that have appeared in the new accreditations of the Bachelor's degree program in social pedagogy and leisure at the Faculty of Education of Masaryk University. It emphasizes the importance of designing and transdisciplinary approach.
Abstract (in Czech)
Článek má ambice představit trendy a změny, které se objevily v nových akreditacích bakalářského studijního programu sociální pedagogika a volný čas. Zdůrazňuje význam projektování a transdisciplinárního přístupu.
PrintDisplayed: 30/4/2024 10:15