p 2021

Quand la peluche s’en mêle. Le potentiel didactique d'un récit littéraire dans une classe des langues.

POUČOVÁ, Marcela

Basic information

Original name

Quand la peluche s’en mêle. Le potentiel didactique d'un récit littéraire dans une classe des langues.

Authors

POUČOVÁ, Marcela

Edition

2021

Other information

Language

French

Type of outcome

Vyžádané přednášky

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

Todd Hasak-Lowy; Michael Gruenbaum; Tomi Ungerer; 2. světová válka; literatura pro děti a mládež; didaktika cizího jazyka

Keywords in English

Todd Hasak-Lowy; Michael Gruenbaum; Tomi Ungerer; Second world war; literature for children and youth; foreign language didactics
Změněno: 28/2/2022 21:19, Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.

Abstract

ORIG CZ EN

V originále

La conférence était centrée sur le potentiel didactique de la littérature jeunesse. Comme exemple a servi le livre Otto (1999) de Tomi Ungerer, qui décrit la vie d'enfants juifs et allemands pendant la Seconde Guerre mondiale et s'adresse aux plus jeunes lecteurs. La conférence a apporté plusieurs suggestions concrètes sur la manière de travailler la littérature pour enfants et adolescents en classe de français langue étrangère.

In Czech

Přednáška se zaměřila na didaktický potenciál literatury pro děti. Jako příklad posloužila kniha Otto (1999) autora Tomiho Ungerera, která popisuje život židovských a německých dětí za 2. světové války a je určena nejmenším čtenářům. Přenáška přinesla několik konkrétních návrhů jak pracovat s literaturou pro děti a mládež v hodinách francouzštiny jako cizího jazyka.
Displayed: 2/11/2024 10:14