Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1834579, author = {Polánková, Lenka and Cisovská, Hana and Janebová, Eva and Jozsífek, Zsófia}, address = {Brno}, edition = {1}, keywords = {Well-being; Education; Research; Drama in Education}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-85038-10-1}, publisher = {Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace}, title = {WELLBEING UČITELŮ A VEDOUCÍCH PRACOVNÍKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL V KONTEXTU DRAMATICKÉ VÝCHOVY}, url = {https://to-be.luzanky.cz/Publikace}, year = {2021} }
TY - GEN ID - 1834579 AU - Polánková, Lenka - Cisovská, Hana - Janebová, Eva - Jozsífek, Zsófia PY - 2021 TI - WELLBEING UČITELŮ A VEDOUCÍCH PRACOVNÍKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL V KONTEXTU DRAMATICKÉ VÝCHOVY PB - Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace CY - Brno SN - 9788085038101 KW - Well-being KW - Education KW - Research KW - Drama in Education UR - https://to-be.luzanky.cz/Publikace N2 - Realizovaný kvalitativní výzkum představuje sondu do pojetí wellbeingu vybraných učitelů a vedoucích pracovníků ze tří základních škol, kteří se v rámci projektu To be or not to be well? – Drama and Theatre in Education, který probíhal v letech 2019-2022 s podporou programu Evropské unie Erasmus+, účastnili vzdělávacího semináře z oblasti dramatické výchovy ve Středisku volného času Lužánky. Pomocí čtrnácti polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s časovým odstupem se šesti informanty, které byly analyzovány prostřednictvím metody interpretativní fenomenologické analýzy, zodpovídáme otázky: Jak vybraní učitelé a vedoucí pracovníci základních škol zapojení do projektu To Be reflektují svůj wellbeing na škole, kde učí? Jak podle vybraných učitelů a vedoucích pracovníků škol zapojených do projektu To Be může dramatická výchova přispívat k rozvoji wellbeingu u učitelů a žáků? ER -
POLÁNKOVÁ, Lenka, Hana CISOVSKÁ and Eva JANEBOVÁ. \textit{WELLBEING UČITELŮ A VEDOUCÍCH PRACOVNÍKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL V KONTEXTU DRAMATICKÉ VÝCHOVY (THE WELL-BEING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS AND MANAGEMENT WORKERS IN THE CONTEXT OF DRAMA IN EDUCATION)}. 1st ed. Brno: Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace, 2021, 41 pp. ISBN~978-80-85038-10-1.
|