Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1834723, author = {Syslová, Zora and Borkovcová, Irena}, address = {Praha}, edition = {1.}, keywords = {Kindergarten; socialization; cooperative teacher; beginning teacher.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7676-223-7}, publisher = {Wolters Kluwer}, title = {Uvádění začínajících učitelů mateřských škol}, year = {2022} }
TY - BOOK ID - 1834723 AU - Syslová, Zora - Borkovcová, Irena PY - 2022 TI - Uvádění začínajících učitelů mateřských škol VL - Řízení školy PB - Wolters Kluwer CY - Praha SN - 9788076762237 KW - Kindergarten KW - socialization KW - cooperative teacher KW - beginning teacher. N2 - Monografie je zaměřená na problematiku podpory začínajících učitelů mateřských škol. Tomuto tématu nebyl věnovaný žádný výzkum. Stejně jako na dalších typech škol, nemají mateřské školy žádnou oporu pro uvádění začínajících učitelů v zákonných či metodických dokumentech. Autorky publikace se proto rozhodly přiblížit uvádění začínajících učitelů mateřských škol zejména ředitelům a ředitelkám, ale i učitelům a učitelkám. Oporou jim byly nejen teorie spojené s tzv. socializací začínajících učitelů, ale především výzkumné šetření, které provedly. Všechny dostupné informace a výzkumná zjištění zarámovaly zahraničními zkušenostmi a v závěrečné kapitole se pokusily formulovat doporučení určená jak samotným začínajícím učitelům, tak učitelům uvádějícím, ale i vedení mateřských škol. ER -
SYSLOVÁ, Zora a Irena BORKOVCOVÁ. \textit{Uvádění začínajících učitelů mateřských škol}. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2022, 131 s. Řízení školy. ISBN~978-80-7676-223-7.
|