Informační systém MU
DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL. Well-being Curriculum 2. (CZ). Online. Brno: Nyitott Kör Egyesület, 2021. ISBN 978-615-01-2516-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Well-being Curriculum 2. (CZ)
Název česky Kurikulum pro wellbeing
Autoři DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL.
Vydání Brno, 2021.
Nakladatel Nyitott Kör Egyesület
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-615-01-2516-9
Klíčová slova česky drama, well-being, učitelé, třída
Klíčová slova anglicky drama in education, well-being, teachers, class
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 25. 2. 2022 17:26.
Anotace
In the downloadable document, we would like to present the structure and activities of six encounters – sessions – with related aims and objectives. The encounters had a prepared plan but also a space for variation, based on the needs of the specific group we worked with. The encounters built on each other, we were continuously monitoring and evaluating the participants’ work and the outcomes. The prevailing methodology used was Drama in Education techniques, emphasising play and experience. Discussions and both collective and individual reflections of the process were crucial.
Anotace česky
V dokumentu ke stažení chceme představit strukturu a aktivity ze šesti seminářů, včetně jejich cílů a očekáváných výsledků. Semináře měly připravený plán, ale i prostor pro variace, vycházející z potřeb konkrétní skupiny, se kterou jsme pracovali. Setkání na sebe navazovala, průběžně jsme sledovali a vyhodnocovali práci účastníků a výsledky. Převládající metodikou byly techniky dramatické výchovy s důrazem na hru a zážitek. Zásadní byly diskuse a kolektivní i individuální reflexe procesu.
Zobrazeno: 31. 7. 2024 04:26