Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1838377, author = {Pitnerová, Pavla and Tužilová, Petra}, address = {Ostrava}, booktitle = {Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami}, editor = {Renata Kovářová, Iva Klugová}, keywords = {questionnaire survey; inclusion; quantitative research; support measures; special education; teacher; education of pupils with special educational needs}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Ostrava}, isbn = {978-80-7599-270-3}, pages = {86-95}, publisher = {Pedagogická fakulta Ostravské univerzity}, title = {Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství}, url = {https://dokumenty.osu.cz/pdf/kpg/sbornik-z-konference-2021.pdf}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 1838377 AU - Pitnerová, Pavla - Tužilová, Petra PY - 2021 TI - Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství PB - Pedagogická fakulta Ostravské univerzity CY - Ostrava SN - 9788075992703 KW - questionnaire survey KW - inclusion KW - quantitative research KW - support measures KW - special education KW - teacher KW - education of pupils with special educational needs UR - https://dokumenty.osu.cz/pdf/kpg/sbornik-z-konference-2021.pdf N2 - Cílem výzkumu bylo zjistit, jak studenti středoškolského vzdělávání vnímají téma inkluze na českých školách, jaké mají povědomí o některých podpůrných opatřeních, určených pro žáky se SVP. V empirické části výzkumu byl pro získání dat od studentů magisterského studia na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v letech 2016–2017 použit dotazník s možností otevřených odpovědí. Tři čtvrtiny respondentů dokázaly uvést alespoň jedno podpůrné opatření; Téměř 40 % respondentů bylo schopno pojmenovat tři nebo více podpůrných opatření. Asistent (bez specifikace) byl nejčastěji hlášeným prvkem podpůrných opatření. ER -
PITNEROVÁ, Pavla a Petra TUŽILOVÁ. Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství. Online. In Renata Kovářová, Iva Klugová. \textit{Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami}. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2021, s.~86-95. ISBN~978-80-7599-270-3.
|