BEDNÁŘOVÁ, Jiřina, Hana SPLAVCOVÁ a Zora SYSLOVÁ. Metodická příručka Předškolní a prvostupňové vzdělávání. Pedagogická diagnostika v mateřské škole. První. Praha: Národní pedagogický institut České republiky. 32 s. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodická příručka Předškolní a prvostupňové vzdělávání. Pedagogická diagnostika v mateřské škole
Název anglicky Methodical handbook Preschool and primary education. Pedagogical diagnostics in kindergarten
Autoři BEDNÁŘOVÁ, Jiřina, Hana SPLAVCOVÁ a Zora SYSLOVÁ.
Vydání První. Praha, 32 s. 2022.
Nakladatel Národní pedagogický institut České republiky
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Diagnostika; mateřská škola; předškolní vzdělávání.
Klíčová slova anglicky Diagnostics; kindergarten; preschool education.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 20. 3. 2023 11:58.
Anotace
Metodická příručka je součástí materiálů vydaných Národním pedagogickým institutem České republiky v rámci projektu SYPO na pomoc učitelům, k jejich podpoře při realizaci pedagogické diagnostiky v mateřských školách. Jejím cílem je seznámit učitele mateřských škol s typy diagnostiky, jejími cíli a využitím v souladu s požadavky Rámcového vzdělávacího program pro předškolní vzdělávání (2021). Příručku mohou využít také učitelé elementaristé, kteří přímo navazují na předškolní vzdělávání.
Anotace anglicky
The methodological manual is a part of the materials published by the National Pedagogical Institute of the Czech Republic within the SYPO project to help teachers to support them in the implementation. pedagogical diagnostics in kindergartens. Its aim is to acquaint kindergarten teachers with the types of diagnostics, its objectives and use in accordance with the requirements of the Framework Educational Program for Preschool Education (2021). The handbook can also be used by elementary teachers who are directly related to pre-school education.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 16:14