J
2021
The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
POJSLOVÁ, Blanka
Základní údaje
Originální název
The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
Vydání
CASALC Review, Brno, Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2021, 1804-9435
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/21:00124476
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
zpětná vazba; kvalita písemného projevu; syntaktická složitost; vrstevnická zpětná vazba
Klíčová slova anglicky
feedback; writing quality; syntactic complexity; peer feedback
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.
Návaznosti
MUNI/A/1239/2020, interní kód MU | Název: Výuka cizích jazyků ve výzkumu (Akronym: AKTEV X) | Investor: Masarykova univerzita, Výuka cizích jazyků ve výzkumu |
|
Zobrazeno: 5. 11. 2024 05:08